19 Temmuz 2010 Pazartesi

İş yaşamının kız hali

Bugün Pınar'cığımla Jira (bir çeşit talep takip sistemi) üzerinden yaptığımız bir talep/arz mevzuunu sunuyorum.

Pınar'ın bana yönlendirdiği talep içeriği :


Canım Kübracım:)
Rica etsem;
SSTest'te bulunan
Select * from HLT_INSURED where INSURED_ID = '249960'
ve
Select * from HLT_INSURED where INSURED_ID = '249961'

zira güneş bu kayıtları transfer edemiomuş ve ben kayıtları yarattığım için tekrar transfer yapamayacaklar...

Gerçi hata nerdeymiş onuda anlamadım ya neyse!

Çok merci cicim:))

----------
Talebimi bugün sstest'te oluşturduğum tüm kayıtların silinmesi şeklinde değiştirilmesini istemekteyim:)
insured ve insured_transaction tabloları 099 şirket kodu kayıtları..

Teşekkürler
Pınar


Cümleleri tamamlanmamış olsa da benim süpersonic zekâaamla ne istendiğini anladığım bu bir sürü "canım, cicim" unsuru içeren talebi büyük bir sevinçle tamamlayan ben'in talep kapatma açıklaması :

şekerim,
güzel kelime ve cümlelerin üzerine çok fena gaza gelip ne var ne yok siliyordum vefakat son anda "dur" dedim kendime.
dünden bu yana gelen gideni siliverdim.

sevgi, saygı, öpücükler
bebishim21


Anita'yı -ki o bir birim yöneticisi- -benim 10 adım arkamdaki odamsı yerde oturuyor- takip listesine eklemek suretiyle Pınar'la aramızdaki sevginin şahidi olarak atadım..

1 yorum:

  1. Hahaha cidden bu ne biçim talep yahu!!

    Başı var sonu yok! :)

    YanıtlaSil