21 Temmuz 2010 Çarşamba

idari işler kimden sorulur ?

Dün Metin Bey (ki benim masamdan çok uzakta oturuyor, tarifleyemeyeceğim yerini) bir mail gönderdi hepimize. İdari işlerden sorumlu devlet bakanımız Anita Hanım olmuş.

İçimi bir sevinç kapladı. Sanıyorum o an için Anita demek parti demekti benim için.
İçkilerin su gibi aktığı, insanların kadim dostum Erhan Kaçamak edasıyla çılgınca dans ettiği, bas'ı yüksek partiler canlanıyordu gözümün önüne !

Emrah ve Sıla ellerinde biralarıyla dans ederken Seçil, Pınar ve Anita kırmızı şaraplarını yudumluyor ben de uzaktan onlara şampanya kadehimi kaldırıyor, başımı da hafifçe eğip "hadi yine iyiyiz, sektör poliçe kesiyor" demeye çalışıyordum. Galiba biraz sarhoş olmuşum, aynı hareketi 4 kere yaptığımı sanıyorum.

Bir tek başımız üstünde dönmesi gereken disko topumuz yoktu. Onun için de Anita'ya bakarak elimle tavanı işaret ettim, sonra parmağımla daire çizdim, aynı daireyi belimle de çizdim. Anita akıllı kadın, kavradı hemen olayı. "Tabi tabi, olacak" dedi, ses çok yüksek olduğu için dudaklarını okuyarak anladım bunları. İdari işler artık Anita'dan soruluyordu ve Anita topumuzu da getirtecekti.

Başımı sola çevirince Sanayi Mahallesine yağmur yağdığını gördüm. Amaaan dedim, şemsiyem var, sandaletlerim de var, dert değil!
Sonra önüme döndüm, kulaklıklarıyla Mevlüt anlamsızca bana bakıyordu. Müzik kesilmiş, Sıla çay bardağını alnına dayamış yine raporlara dalmıştı. Masamda içilmeyi bekleyen soğuk açık çayımdan bir yudum aldım. Pınar Muhterem'le konuşuyor, Anita'nın da çay karıştırma sesi geliyordu.

2 yorum:

  1. Güzelim gündüz düşleri :))))

    YanıtlaSil
  2. Günlerin köpüğü ve alıklar birliği ve kuşatılmış yaşamlar ve bugünkü yazın... İçimde sana muhakkak bir sponsor bulmak üzere dayanılmaz bir istek uyandırıyorsun.

    YanıtlaSil